سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 11

 1

خورنیوز:قائم مقام باشگاه سپاهان اصفهان در واکنش به اظهارات مرفاوی گفت: در شأن من و باشگاه سپاهان نیست که در مورد مسائل داوری و یک پنالتی اظهار نظر کنیم.

مسعود تابش درباره دیدار روز شنبه این تیم مقابل استقلال در هفته هجدهم اظهار داشت: در حال حاضر بازیکنان در شرایط خوبی به سر می‌برند و از روحیه خوبی برای دیدار مقابل استقلال برخوردارند.
وی افزود: در ابتدای فصل تغییرات زیادی در سپاهان داشتیم و این موضوع ناهماهنگی‌هایی در پی داشت. خوشبختانه این مشکل در تعطیلات نیم فصل رفع شد و بازیکنان و کادر فنی به هماهنگی لازم رسیدند.
قائم مقام باشگاه سپاهان درباره آمادگی این تیم برای رویارویی با استقلال گفت: بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس روحیه بازیکنان بالا رفته است. استقلال تیمی بزرگ و مانند سایر تیم‌ها قابل احترام است، اما با توجه به اینکه در این مسابقه میزبان هستیم انتظار داریم هر 3 امتیاز را کسب کنیم.

تابش با اشاره به حل شدن مشکل انجام دیدارهای سپاهان در فولادشهر، عنوان کرد: در ابتدا هم مشکلی با مسئولان ذوب آهن نداشتیم و اختلاف نظر بین مسئولان تربیت بدنی اصفهان و ذوب آهن بود که خوشبختانه این موضوع تا حد زیادی حل شده است.
وی در مورد اضافه شدن بازیکن جدید به ترکیب سپاهان یادآور شد:‌ هنوز بازیکنی که مد نظر ما و کادر فنی باشد در تیم حضور پیدا نکرده و اگر بخواهیم بازیکن جدیدی اضافه کنیم باید سطح این بازیکن بالاتر از بازیکنان داخلی باشد. از طرفی با تمام شدن محرومیت مولاییاین بازیکن نیز به زودی به سپاهان اضافه می‌شود و شاید دیگر نیازی به جذب بازیکن جدید نباشد.
تابش درباره صحبت‌های سرمربی استقلال در برنامه‌ شب گذشته 90 که داوری‌ها را به سود سپاهان دانسته بود؛ تاکید کرد: از مرفاوی که سرمربی تیم بزرگی است و سابقه‌ای طولانی در مربیگری و بازی دارد، انتظار این صحبت‌ها را نداشتم. قبل از بازی‌های بزرگ باید تلاش کنیم تا تنش کمتر شود و به بار فنی تیم‌ها اضافه شود.
قائم مقام باشگاه سپاهان تصریح کرد:‌ در شأن من و باشگاه سپاهان نیست که در مورد مسائل داوری و یک پنالتی اظهار نظر کنیم. اشتباهات داوری برای همه تیم‌ها اتفاق می‌افتد، همانطور که در بازی مقابل پرسپولیس برای ما رخ داد.
وی افزود: لزومی ندارد قبل از این بازی تنش ایجاد کنیم. با این وجود باشگاه سپاهان تمام تلاش خود را برای برگزاری این دیدار به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد.
تابش ادامه داد: ‌با اطمینان می‌توان گفت اشتباهات داوری ناشی از سوء نیت نبوده و سهوی اتفاق است. ممکن است با این صحبت‌ها افکار عمومی تحت تأثیر قرار بگیرد و شاید به خاطر همین مسائل در دیدار مقابل پرسپولیس سوت‌های داور تا حدود زیادی به ضرر سپاهان بود


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در سه شنبه 88/9/10 و ساعت 5:54 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 144
مجموع بازدیدها: 474268
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه